Piratpartiet kan förbättra valinfon

En undersökning i syfte att ta reda på hur lättillgänglig valinfo är på partiernas hemsidor visar att Piratpartiet, F! och SD får underkänt medan S, Fp, C, M, KD får en eloge.

Extra beklämmande att läsa att Piratpartiet inte svarat på mail, men skall man vända undersökningen till något positivt så är det att man alltid kan förbättra något som inte är bra och än är det en dryg vecka kvar till valet.

Läs mer om Kjell Sternholms hemsidesundersökning.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,


Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Vet inte riktigt varför din kommentar inte går att publicera, men du har fått ett svar. Hoppas det hjälper dig.

2009-06-01 @ 22:03:51
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: HDR-fotografen

Du får läsa i en av kommentarerna jag svarat. Hur gör du för att inte dina kommentarer ska publiceras?

2009-06-02 @ 16:14:15
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: Nypirat

@HDR-fotografen

Då ska jag kolla igen. När det gäller kommentarerna så gör jag inget särskilt och senast jag kollade så var min kommentar synlig. Du kanske måste ladda om sidan innan det syns?

2009-06-02 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0